PDF файл үүсгэх (Foxit)

9/06/2013
PDF файл бол одоо үед хамгийн их тархсан баримтын нэг хэлбэр юм. PDF-ээр үүсгэсэн баримтыг бүх төрлийн флатпормуудад (Linux, Windows, Mac, iOS, Android гм) ашиглаж болно. PDF гэдэг нь энгийнээр бол Зөөврийн Баримт гэсэн утгатай ба аливаа баримт материалыг виртуал орчинд флатпормоос үл хамаараад ашиглахад зориулсан компьютерын формат юм. PDF файлыг компани, албан байгууллага, сургуулиас эхлээд хувь хүн хүртэл өргөнөөр ашиглаж байгаа.
Бид энд PDF файл хэрхэх үүсгэх тухай бяцхан зөвлөгөө өгье. PDF файл үүсгэх онлайн үйлчилгээнээс эхлээд үнэтэй үнэгүй софтвер түүлүүд интернетээр дүүрэн байгаа. Гэхдээ ихэнх нь үнэтэй, үнэгүй нь чанарын шаардлага хангахгүй, хөдөлмөрөө гаргаж хийсэн баримтын загвар бүтэцийг өөрчлөөд хачин юм болгочихдог. Хамгийн найдвартай сайн багаж бол Adobe Acrobat юм. Adobe-оос PDF Reader гэж хүчирхэг програм үнэгүй гаргасан ч Acrobat-ийг үнэтэй гаргасан. Өөр арга байна уу?

Аз болоход Foxit Reader гэж PDF Reader -ээс хүчирхэг програм бий. Мэдээж үнэгүй бөгөөд хэрэглэхэд хялбар. Эхлээд та Foxit Reader-ийг татаад компьютер дээрээ суулга. Foxit Reader нь өөр дээрээ PDF файл үүсгэхгүй ба Office Word дээр нэмэлтээр plugin суудаг. Office Word ашигладаггүй хүн гэж нэг ч байхгүй байх. Та Word ашиглан үүсгэсэн өөрийн баримтаа Foxit Plugin ашиглан PDF формат уруу хөрвүүлнэ.

Та дараах хэдэн алхамыг хийгээд л гайхалтай PDF баримт үүсгээрэй.

Word -> Foxit Reader PDF -> Create PDF




Ингээд л боллоо. Инээмсэглээрэй!

Манай блог хэрэгцээтэй программын багцыг цуварлаар хүргэж байна. Эндээс та өөрт хэргтэй прорамыг олж авна уу?

1 comments:

  1. баярлалаа маш хэрэгтэй зүйлэээ авлаа

    ReplyDelete

 
Toggle Footer